Rörigt.

Idag har J skrivit ut alla lapparna för varje dag under hela sommaren som talar om var man ska vara när man jobbar.
Är bara en dag på hela sommaren som det står P på mig (posten), vilket betyder att jag slipper sitta flera timmar i sträck i kassan ^^ Men har desto mer ansvar istället! Finns en hel del dagar då jag själv har ansvaret, har låsningen och så.
Och de kvällarna är det ingen "ordinarie" kvar, utan bara sommarjobbare. Men jag fixar nog det, är ju min fjärde sommar där nu + en hel del extra jobbande.
Känns samtidigt roligare att jobba nu också :)
Men ikv när jag skulle "initiera" kassan som det heter, så var självklart terminalen offline och allt skulle krabba med mig.
Kom senare ifrån jobbet pga det.
 I morgon börjar jag skolan kl 8.10 och går väl till 12-13 nånting.
Förhoppningvis är jag ledig mån-tis och sen är det avslutningen med betygsutdelning på onsdag.
Shit, tänka att det snart är sommarlov!

Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0