Terapishopping.

Shit vad folk det var i stan idag!
När jag skulle parkera på mitt vanliga ställe som fanns där inte en plats, fick köra ner och ställa mig vid maxi ist.
Märks att det är löning idag!
Idag köpte jag äntligen en ny mascara och en ny kajal. Blev även lite nya underkläder, ett bodybutter som luktar hallon (^^) och två olika engångspaket med ansiktsbehandling.
Efter min lilla shoppingrunda gick jag in på maxi för att handla lite midags/lunch mat till mig och syrran.
Men aldrig att jag ger mig in där vid lunchtid igen! Massa folk precis överallt. Usch och fy.
Nu har jag precis lagt på en ansiktsbehandling.
Men bestämde mig först för att ta den behandlingen som stelnar som en mask, men när jag la på den, så var jag tvungen att ta bort den igen! Den gjorde så att det stack i både ögon och i nästan.
Det fick helt enkelt bli den andra ist, som luktar jordgubb ^^
Nu i eftermiddag ska jag ta hand om mig själv lite, genom fotbad ioch sådant som man inte unnar sig så ofta :)
Ikv är det födelsedagsmiddag och deevas efter det! xD

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0