Visst är vi otroligt söta?

Klockan är inte ens 22.00 än och jag känner redan för att krypa ner och sova.
Och det är fredag till på köpet!
Men roade mig lite med att än en gång gå igenom lite bilder från Öland -06 och här bjuder jag på en bild ... Haha :)


Visst är vi otroligt söta? Kommer inte ihåg om vi precis har börjat sätta ihop tältet här eller om det är på denna bilden vi har hållt på med det i tre timmar ... (!) Fast iofs, vi har nog inte hållt på med det så länge, för är ju fortfarande just ute ^^
Kan säga att när vi väl var klara (med hjälp från en annan campare) så var nog kl 23 eller något sånt.
Men vi hade roligt under dem 3 dagarna på Öland iaf, ändå flöt det nästan i tältet pga allt jäkla regn!

Nu funderar jag på att titta en stund på mumiens återkomst.
Om jag lyckas hålla ögonen öppna förstås.

Xoxo



Kommentarer
Emelie

Detta var nog det värsta på länge, skrattade grymt mycket när jag läste ditt inlägg :) Jag minns det som igår, jag hade iaf roligt och det kommer alltid vara ett minne för livet. Sen att vi inte lyckades sätta upp tältet är väl en bagatel eller? :)

2008-05-16 @ 21:46:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0