Kontaktperson.

Jag har ju funderat på det här med att bli kontaktperson och Sandra ringde till en man på socialen idag.
Han ska höra av sig igen så fort som möjligt och så ska vi få tid för intervju.
De "skriker" nämligen efter kontaktpersoner just nu, så kan ju inte bli bättre :)
För er som inte vet vad en s k kontaktperson är, så går det ut på att man ställer upp t ex för en tjej på 15 år som behöver någon utomstående att träffa och prata med.
Eftersom att det är inom vård och omsorg jag vill jobba, så kommer det här förhoppningsvis bli en jättebra erfarenhet.
  Usch, nu måste jag sätta mig och göra ett arbete i turismen. Men om jag gör klart det idag, har jag en mindre sak att göra i morgon :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0