Onsdag.

Nu har jag haft nationellt i Svenska B, uppsatsen. Satt dock endast 1 h och 45 minuter, men lyckades ändå få ihop en hel del. Tänkte även på att utnyttja häftet så mkt som möjligt och kopplade ihop slutet med början.
Jag kan väl iaf på ett G+ förhoppningvis? ..
För er som inte vet så har jag världens strängaste svensklärare, när andra lärare sätter MVG, sätter han G+.
Helknas.
Min tatuering gör verkligen ont! Tog väck kompressen redan igår, för den var så kladdig.
Men jag kommer verkligen inte ihåg att det kändes så här mkt förra gången, men som tatueraren sa:
- Övertatueringar känns mera.
Men nu har vet jag iaf hur jag vill vidarutveckla min tatuering, funderar på att boka en ny tid lagom efter Cypernresan.
Känner inte riktigt för att plåga mig själv nu, måste nog komma över smärtan först ... Haha :)
   Nu ska jag vänta på att Alex ska bli klar med sitt nationella, sen blir det som vanligt fika på Contan.
I eftermiddag/kväll ska jag antaligen se film men en kompis, orkar nämligen inte ägna mig åt plugg ikväll heller.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0