Söndag.

Gårdagen var riktigt bra.
Följde med mamma och pappa till Ronneby och åt på Chinarestaurangen tillsammans med faster och farbror.
Däreftet gick vi till King´s dive (tror puben heter så) och där togs beslutet pappa pch mamma skulle överlåta bilnycklarna till mig .. Hm ..
När klockan närmade sig kl 23, körde jag hem föräldrarna och tog sen min bil och körde tillbaka till Ronneby.
Runt halv ett var jag och Alex på Natti.
Och för en gångs skull var det riktigt jäkla kul! (särskilt sista halvtimmen).
Jag som aldrig brukar vara kvar tills stängning, blev till och med tillsagd av vakten igår att det var dags att gå ..
Jisses :) 
Jag var hemma vid fyratiden och det har ju visat sig idag. Steg inte upp förrens kl var 13 och gick in i duschen för en stund sen. Haha.
Men ska iaf få på mig lite smink nu, plugga en stund och sen hämta systern i Hoby.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0