Tatuering!

Vilken dag det här har varit.
Det började med att när jag startade upp datorn i morse så hade jag inget giltligt windows vista.
Snacka om panik! Hela min turismredovisning låg ju på datorn och skulle redovisa det kl 11. Jag tog med mig datorn till skolan och efter 40 minuter lyckades jag fixa den och nu går den att använda igen!
Jag och Alex tog en "snabbfika" på Contan efter filosofiredovisningen, därefter var det turism och det gick bra.
För en gångs skull satte vi oss i Cafeterian och helt plötsligt ringer min telefon.
- "Hej! Det är Karolina från People här. Jag har fått ett återbud, så skulle du kunna komma hit så snabbt som möjligt?"
Så jag och Alex slängde oss i bilen, körde till Karlskrona och så helt plötsligt sitter jag i tatueringsstolen och får min tatuering fixad.
Jag gjorde ju den i februari hos Ritthagen, men den blev totalt kass, så nu har Karolina fixat till den :)
Och änså länge är jag nöjd.
Dock så har jag en sorts kompress på nu, som släpper igenom fukt. Men får ta väck den i morgon.
Men den här kompressen gör att det ser jäkligt kladdigt ut.
En sak som tatueraren sa var att min hud är jäkligt skadad där stjärnorna är tatuerade och att jag hade tur som inte fick en blodförgiftning när jag gjorde tatueringen i februari ...
Om hon överdriver eller ej kan inte jag svara på, MEN man ska verkligen inte ha vanlig plastfolie på en tatuering i 24 timmar, det är direkt farligt.
Man ska helst inte ha plast på överhuvudtaget. Men hädanefter kommer jag definitivt tatuera på mig People, jag trivs riktigt bra där :) 
  


Fikade förresten med Douglas i eftermiddags och det var riktigt trevligt. Var för första gången på Jekyll :).
Ikväll ska jag ha en pluggfrikväll .. Orkar verkligen inte öppna någon bok!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0