Tisdag.

På två dagar har jag fikat upp ca 200 kr ..
Men det finns ju knappt inget bättre än att sitta en timme eller två på Contan, är mkt bättre än att gå innanför skolans väggar hela dagarna. Vet inte om jag fick så mkt vettigt gjort i skolan idag egentligen, men fick iaf tillbaka mitt religionsprov som jag bara fick ett godkänt på. Men jag överlever, får plugga ordentligt till nästa prov istället.
Jag orkade även tvätta av min bil när jag kom hem och den blänker som aldrig förr ^^
(så länge det nu varar)
Jag har även gjort svenskauppgiften som ska vara klar till på fredag, känns jäkligt bra.
I morgon har jag sovmorgon! Vi har självstudier på naturkunskapen, men finns inte en chans att jag stiger upp för att göra det kl åtta på morgonen, det tar jag senare under dan ist.
Men är rätt härligt att gå samhälle faktiskt. I morgon skulle jag egentligen ha gått i skolan kl 8.10-15.40, men har självstudier under tre lektioner så går ist mellan kl 10-12.30.
Fast istället har vi grymt mkt att göra!
Samhällsprogrammet är absolut ingenting för latmaskar.
   Men jag är absolut inte "ledig" under eftermiddagen i morgon, även om jag inte har några lektioner att gå på.
Jag har historia, naturkunskap, samhällskunskap, geografi och turism som ska göras ..
Ibland önskar jag att jag hade gått ett mindre krävande gymnasieprogram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0