Torsdag.

Middagen/filmen igår var jättetrevlig, kom hem vid kl 00.00 ungefär, steg upp kl 9 och var i skolan halv elva.
Och fast att jag sov i över 8 timmar, så är jag helt borta.
Mådde inte alls bra i eftermiddag, så fick byta jobbdag med Hanna.
Men har sovit några timmar och ska se en film nu tänkte jag. Är lite orolig för att det ska vara nått fel med tatueringen eftersom att den fortfarande gör jäkligt ont. Kan t ex inte belasta armen ... Och kommer verkligen inte ihåg att det var så här sist.
  I morgon börjar inte jag förren kl 14.20 ^^ Får se om jag tar en ordentlig sovmorgon eller om jag ska plugga.


Kommentarer
Anonym

Jag vet vilket jag hade valt ;)

2008-11-13 @ 21:10:45
Emelie

Jag vet vad jag hade valt ;)

2008-11-13 @ 21:13:24
Anonym

hoppas du mår bättre!

2008-11-13 @ 22:41:55
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0