Brudens bäste man.

Efter att jag och Vickan hade lämnat pappa vid flyget idag, beställde vi mat på Tom´s Corner och tog med oss till mormor, skulle nämligen hämta en film där. Efter det tittade mamma och jag på Brudens bäste man, det är en sån film som det räcker att titta på i fem minuter, sen kan man redan lista ut slutet ^^.
Jag har även hunnit med lite religionsplugg och att se Gossip Girl, som bara blir bättre och bättre.
Nu ska jag snart krypa ner i sängen, ska upp tidigt i morgon, helst innan halv sju så att jag hinner äta frukost i lugn och ro.

Sov gott!



Kommentarer
Anonym

hej! är du intresserad av en ny blogg-design? var då med i mina utlottningar! :)

2008-10-20 @ 00:08:44
URL: http://ninnaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0