Då är det nått på G.

Det är just nu, när jag är lite halvtrött och rastlös som jag (enligt mig själv) kan skriva vettiga blogginlägg om saker som handlar om mig, hur jag funkar och hur jag är som person.
 Jag kommer sakta men säkert fram till hur jag funkar när det gäller killar.
Jag kan ärligt säga att jag hittills inte har haft ett ända seriöst förhållande. En anledning till det är att killarna jag har träffat hittills har playat mig, bott för långt bort eller så har det runnit ut i sanden av nån annan anledning.
Sen nöjer jag mig inte med det näst bästa, när jag vet att jag förtjänar det bästa.
Det gör alla!
När jag väl blir intresserad av en kille och har träffat honom en gång, så bestämmer jag mig direkt för om det är någon att ge en chans. Tycker jag att killen i fråga inte är något för mig, så reagerar jag genom att blocka honom på msn, vara allmänt kort i sms, inte svara när han ringer.
Elakt? Ja, klart det är!
Men jag har mina skäl till att reagera så ... Men dem kan vi ta en annan gång.
Däremot, om jag gillar killen efter första gången, då börjar ångesten ist. Gillar killen mig? Tänker han på mig? Vad vill han egentligen?
Det är en hemsk plåga som kommer och går. De som får lyssna på mitt funderande och gnäll är mina underbara vänner. Vad skulle jag göra utan dem?
Jag skickar inte heller en massa sms till killen jag är intresserad av. Jag tycker att har han fattat tycke för mig, då får han jäkla visa intresse också! Jag nöjer mig inte med ett, två sms om dagen ...
Jag är en tjej som kräver uppmärksamhet.
   Sen kan jag också bli eld och lågor över en kille i tre dagar och sen upptäcka att det inte funkar överhuvudtaget.
Men när jag märker att jag börjar bry mig, bli svartsjuk när jag egentligen inte har en anledning, analyserar varenda litet ord i en sms eller msnkonversation - Då är det nått på G.
När jag tänker på samma kille hela tiden, går runt med ett fånigt leende på läpparna och börjar tänka på framtiden (!) då är jag riktigt intresserad.
En sak som är väldigt bra med mig också, är att jag inte visar något "falskt" intresse för en kille. Varför nöja sig med ett måndagsexemplar när det finns ett fredagsexemplar som är min drömkille?
   Nehe, time to go to sleep, ska upp om 4 timmar och 20 minuter, wiiie!
Men det jag egentligen ville komma fram till är att jag är intresserad av någon nu ...



Kommentarer
Katja

I got a laugh there. Men måste säga att jag känner igen detdär :)



Och juste..

Have a nice day! :)

2008-10-07 @ 15:48:35
URL: http://kingandqueen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0