En dröm till tonårsdotter

Slutade skolan vid kvart över två idag. Sista lektionen tittade vi en stund på Ondskan och ska fortsätta med det i morgon.
Kan ni koppla det? Historia C och titta på filmer som ondskan och säg att du älskar mig?
Fast ska inte klaga.
Jag har spenderat en stund med att städa här hemma och startat en maskin tvätt.
Märker ni vilken dröm till tonårsdotter jag är? Haha ;)
 Är en timme kvar tills jag börjar jobba, är väl inte så där jätteinspirerad idag, men det får gå ändå.
Känns nog bättre när jag har fått lite middag i mig :)

I morgon är det skola mellan kl 11 och kl 15.40.

Jag har som vanligt bara två lektioner och sista lektionen har vi inte ens någon lärare på, men vi är såna ambitiösa elever, så bandet jag är med i på ensemblen ska repa ändå ^^

Får även bli lite jobb med projektarbetet imorgon, måste b la ringa och se om en polis vill ställa upp på intervju.


Ha en bra kväll! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0