Hon känner mig allt för väl.

Det börjar nästan bli lite pinsamt att alltid fika på Contan, för nu har jag bevis på att jag är en riktigt stammis.
Jag tog min nummerlapp som vanligt och när det blir min tur så tittar bara kassörskan på mig och pekar mot teét.
Hon känner mig allt för väl.
Fast visst, är ju positivt också, för om jag nån gång har tappat rösten och ska gå och fika, så blir det ju inga problem ^^
Haha.
Fika med Sandra var iaf trevlig som vanligt :)
I morgon ska jag, systern, mamma och mormor till Kosta outlet och sen till Ikea i Älmhult.
Jag funderar på att köpa några nya saker till min samling av "bra saker att ha när man flyttar hemifrån".
Det vill säga, min påbörjade samling av Höganäs, kökshanddukar, osthyvel, litermått.
Ja, ni fattar.
Jag funderar nämligen på att kanske flytta hemifrån nästa höst, efter Kreta och jobba ett tag innan jag börjar plugga igen.
Men får se, finns så himla mkt jag vill göra, måste bara bestämma mig.



Kommentarer
Malin

Har du skrotat USAplanerna? :)

2008-10-28 @ 20:38:36
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0