Jävla tatuerare

Jag var med Alexandra idag när hon skulle tatuera sig på foten och den blev verkligen jättefin.
  Och eftersom att jag ändå var på People tänkte jag passa på att boka en tid för att rätta till två stjärnor på min tatuering + förstora den.
Bara det att när tatueraren får syn på den, blir hon helt förbannad.
Hon undrade hur den jag tatuerade mig hos ens kunde släppa iväg mig med en sån tatuering.
  Den var felplacerad, ojämt gjord osv.
Visst, jag har varit missnöjd med tatuering pga alla ojämnheter, men att få det så svart på vitt, gjorde mig både arg och besviken. Dock inte på tatueraren på People, utan på Ritthagen!
Jag har hört rykten om att han inte är någon bra tatuerare, men rykten är ju rykten tänkte jag.
Men nu känner jag verkligen att det stämmer.
 Så 18 februari ska jag rätta till hela min tatuering hos tjejen på People.
B la så kommer stjärnorna bli svarta ist för röda. (Hon kan inte "rädda" dem på nått annat vis)
  Anledning till att jag inte ska dit förrens nästa år, är att det är såna väntetider!
Alexandra fick tid dagen efter mig, då hon ska förstora sin tatuering :)
Som tur väl är, kostar det "bara" 1000 kr att fixa min tatuering.
Men jag gav 1400 kr för att göra den.
 Meeeen, nån dag nu ska jag ringa ett väldigt roligt samtal till Ritthagen och begära pengarna tillbaka, eller iaf den summan det kostar för att fixa den.
 Så, ett tips nu! Tatuera er aldrig hos Ritthagen om du vill vara 100 % med resultatet.
 Bläää!

Men nått positivt nu. Köpte en jättesnygg, lila tröja på hm + två underklädesset idag ^^

Sov gott!


Kommentarer
Isabelle

Ritthagen gjorde mammas tatuering och den blev jättebra. Inte alls felplacerad.

2008-10-02 @ 21:25:52
URL: http://missmoose.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0