Onsdag.

Ibland är det riktigt skönt att ha en dag för sig själv.
Vaknade vid elva idag och har sen dess inte gjort så mkt mer än att titta på film.
En askungesaga och Fröken Sverige har det blivit änså länge. Eller just det, håller ju på att fixa datorn och tror faktiskt att den snart kommer att fungera igen! (kryss i taket!  eller är det kors? ...) När jag väl har fått den att funka, ska jag beställa ett officepaket, är beroende av Word och PP (powerpoint). Ska även hinnas med lite plugg i eftermiddag och ska städa bilen lite grann.
Men orkar inte med något tvättande av den, ska bara rensa den på papper och läskflaskor som har en tendens till att ligga kvar i bilen ... 
  Sen får jag nog plocka undan alla saker jag köpte igår, de hamnade på köksbordet och där ligger de kvar just nu.
Tittade på saldot på kontot nyss och ska förhoppningvis överleva den här månaden också ^^ 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0