Spya någon?

Molle tog in en levande mus i morse, men som vi inte fick tag på.
 Sen nu när vi kom hem från bion så upptäcker jag något på mattan ..
Och är ni väldigt känsliga så ska ni nog inte fortsätta läsa nu.
Någon av katterna hade varit "duktiga" och fått tag i musen, bitit den blodig och sen spytt upp inälvorna på mattan i en lång korv.
Och vem fick äran att städa undan det här? Jo, självklart jag.
Jag var hungrig när jag kom hem, men kan lugnt säga att det är jag inte längre.
Våra katter är inte alltid fullt så underbara.
Och för första gången sen vi skaffade dem förra sommaren, så har jag stängt dörren in till tvättstugan.
Så våra underbara katter får spendera sin natt i tvättstugan.
Jag vill nämligen inte dela säng med en katt som nys käkat inälvor. Eller nej just det -> Jag vill inte dela säng med en katt som nyss spytt upp inälvor.

God natt och sov gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0