Tisdag.

Idag fick vi självständigt på religionen och turismen, vi flyttade fram geografin. Så ist för att sluta kl 15.20, slutade vi redan innan kl 11 ^^
 Blev sen fika med Alexandra och Coffe.
Kom hem vid tre och har pluggat sen dess. Religion är inte så himla roligt och ska kunna allt tills i morgon.
 Mitt filosofiprov gick verkligen hur som helst! Fick vg på nån sida och IG på de andra och G på nån.
Så ska helt enkelt komplettera :)
  Nu ska jag fortsätta med pluggandet och efter det ska jag laga mat till familjen -> Hasselbackspotatis och fläskfilé.
För att sedan återgå till pluggandet igen.
Väääldigt rolig ikv (inte!)

Men nu har iaf jag och Alex bokat in 4-7 december! Då ska vi till Halmstad och julshoppa, kan det bli bättre? :)
Hennes farmor har ju lägenhet där, så boendet har vi gratis, är bara mat och bensin som ska betalas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0