Torsdag.

Idag hade vi uppföljningssamtal i psykologi A och jag fick reda på att jag ligger på mvg! Så nu är det bara att fortsätta i samma stil resten av kursen, härligt!
  Jobbat som vanligt idag och gjorde varma mackor till mig och syster när vi kom hem.
Jag ska förresten på maskerad nästa fredag. Första gången på x antal år som jag ska klä ut mig .. Haha :)
Jag ska vara häxa ...
Om ni går in på bilddagboken och sen söker på NillaO, så hittar ni maskeraddräkten under 31/10.
 
I morgon börjar jag inte skolan förren 14.20.
Efter det ska jag stressa hem, laga mat och sen ska jag, Vickan och två av hennes vänner gå på bio i Bromölla.
Vi ska se Hellboy 2. Efter det ska vi förhoppningvis sjunga singstar ^^.
Men nu ska jag snart gå och lägga mig, somnar snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0