Drömkillen.

Någon frågade mig för ett tag sen hur min "drömkille" är.
Jag har tänkt på det en hel del och här kommer några punkter.

* Trygghet. Bara genom att titta på killen vill jag få den där känslan inombords. Ni vet, den där beskyddarkänslan, att oavsett vad som händer så finns han där. Trygghet är viktigt.
* Utseende. Utseendet är viktigt. Jag kan inte vara tillsammans med någon som jag inte tycker är attraktiv.
Men smaken är som baken. Alla tycker inte samma saker är attraktiva. Jag kanske nästan håller på att svimma för att en kille på stan är skitsnygg, medan tjejen andra sidan gatan knappt tittar åt den killen.
* Tatueringar. Jag är barnsligt förtjust i tatueringar. På nått sätt får tatueringar mig att tänka på punkt ett ...
* Längd. Inte den längden nu, utan jag menar att min drömkille är längre än mig.
(jag är inte mer än tjej)
*
Bil och körkort. Jag struntar i om killen kör runt i en gammal volvo 240 eller i en ny S60. Bara han har körkort och nån sorts bil.
* Eget ställe och jobb. Drömkillen bor också i egen lägenhet och jobbar. Ingen latmask tack!
*
Äldre än mig. Killen ska helst ha fyllt 20.
* Personlighet. Skratt och humor, trevlig och artig, charmig och snäll. Listan kan göras lång.

Hoppas ni tar de här punkterna med en nypa salt.
Blir man kär, så blir man.
Och då bryr inte jag mig om min lista på hur min drömkille ska vara.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0