Förkyld?!

Vad är nu detta?!
Helt plötsligt känns min hals som ett  rivjärn, höger öra ömmar och jag fryser så att jag skakar ibland.
Inte kan väl min förkyldning komma tillbaka så snabbt eller är det bara en reaktion för att jag chockade kroppen med lite skolarbete innan?
Håller ju på med ett arbete om olika sortes vin som ska redovisas nästa tisdag.
Men sjuk, nej det kan jag inte bli! Är ju tusen saker som ska göras under de två kommande veckorna.
B la massa skolarbeten, jobb tors-sön den här veckan och det lilla "uppträdet" på ensemblen på fredag.
Får värma mig lite varm choklad.
Fast får bli falsk varm choklad.
Detta för att min mage inte tåler för mkt mjölkprodukter, den protesterar direkt om jag smäller i mig en massa ost, mjölk osv.
Men händer att jag fuskar ibland ... Men det får jag sota för.
Bläää!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0