Fredag.

Varning för ännu ett tycka synd om sig själv inlägg.
Vad är detta? Varför släpper aldrig hostan och allt sånt tråk? Bläää!
Trodde jag skulle orka  gå till skolan och jobba ikväll, men det vet i f*n.
Skickade iväg ett mess till Hanna innan och hoppas hon kan jobba ist, det jobba är att hon får ändra om lite i sin planering för kvällen. Jag känner mig supertaskig!
Även om jag inte kan hjälpa att jag inte mår bra, så är det aldrig kul att ändra någons planer.
Man känner sig lite smått skyldig.
Fast om hon inte kan jobba, så får jag sätta mig i kassan och hosta ikväll. Det känns väl hygieniskt?
Skolan har jag inte riktigt bestämt mig för än. Vill inte missa ensemblen, men kan ju inte ta en ton iaf ...
Historian struntar jag i vilket, läraren står bara och svamlar än då. Men är närvaron jag oroar mig för.
Jag har varit hemma sen i tisdags och visst, än en gång så kan man inte hjälpa om man blir sjuk.
Men sen måste jag in och fota i brunnsparken, har ett arbete som ska redovisas på tisdag och jag har inte ens börjat! :S

Funderar ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0