Inbrott igen ..

Idag har det blivit shopping i Karlskrona, fast jag har bara köpt två tröjor (t-shirts) från Cubus.
Systern däremot har både köpte jeans, skor och skinnjacka.
Vi körde även inom jobbet för att handla ett par saker och fick då reda på att vi har haft inbrott igen :S
Att folk aldrig kan lära sig att skilja på ditt och mitt.
Den här gången hade de "bara" fått med sig cigaretter från två av skåpen som finns ovanför kassorna.
Tråkigt värre!
Ikväll är det fest i Bygdegården som gäller. Kl 18.30 ska jag vara där och fira Emelie ^^
Men ska vara nykter ikv hade jag tänkt. En av anledningarna är att jag vill vara pigg i morgon inför allt pluggande som behöver göras.

Time to try out some new t-shirts.


Kommentarer
Anonym

have a nice day

2008-09-06 @ 15:47:13
URL: http://jnm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0