Musik är något av det bästa!

Musik är något av det roligaste som finns!
Jag hade ensemble sista timmen i skolan och tråkigt nog har vi bara 55 minuter på måndagar.
Men nu har vi faktiskt fått ihop låten och det bara på två lektioner, visst är vi grymt bra? haha :)
Det låter faktiskt riktigt bra också, jag kan inte ge någon direkt bedömning om min sång (alltid svårt att ge betyg till sig själv) men Anna sjunger jättebra och killarna spelar suveränt bra.
Det är helt jäkla underbart helt enkelt!
På fredag ska vi spela upp låtarna för varandra (vi är 3 band sammanlagt) och ge lite s k feedback.
Vad som var bra och vad man kunde ha gjort bättre.
Längar redan tills dess.
  Annars har jag haft tråkig svenska, samhällskunskap och naturkunskap idag.
Men finns faktiskt något riktigt positivt med den här veckan ->
På onsdag är det  s k friluftsdag, vilket betyder att jag tar studiedag och sovmorgon istället.
Visst låter det bra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0