Onsdageftermiddag.

Känns som om det ända man sysslar med nu förtiden är skola och plugg.
Mellan kl 8.10-12.30 idag hade jag tre lektioner, med endast ungefär 5 minuters rast emellan.
Det betyder att man springer som idioter mellan lektionerna för att hinna i tid. Lunchen var endast 30 minuter, sen var det dags för turism, där vi gjorde uppgifter som handlade om latituder och longituder. Jag är nog snart proffs på kartböcker och sådant.
 Slutade strax efter kl 14 och halv tre satt jag på Contan för att plugga.
Hann göra klart psykologin och geografin. Naturkunskapen är snart klar, behöver bara söka efter lite saker på internet.
Kl 16.10 satt jag i bilen för att åka och handla, kom hem nu strax efter kl 17.
 Men nu ska jag jäkla ha en paus nån/några timmar, orkar inte lära mig mer!
Ska bli skönt att laga middag sen vid sex, sju tiden, för att få nått annat att tänka på.
Undra om hela höstterminen kommer vara så här stressig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0