Söndagkväll.

Nu har jag precis gjort klart svenskan.
Man skulle jämföra en bild och en text från ett häfte. Jag valde en artikel om Carolina Gynning och en bild på Britney Spears.
Hoppas på ett VG i morgon. Samhällskunskapen har gått åt skogen, hoppas på att C är så snäll så att han hjälper mig med det.
I morgon ska jag och Alexandra börja med vårt projektarbete. Självklart ska vi diskutera det över en fika på Contan ^^
Ensemble i morgon!
Har bara inte hunnit öva så mkt, har haft fullt upp med annat.
Slutar kl 14.15 i morgon och efter det ska jag försöka få uppgiften i naturkunskapen klar. 
    Tänk, nästa helg jobbar jag endast lördag kl 10-18.15 och förhoppningvis ska Alexandra och jag till Karlshamn och festa efter det ^^ .
Haha, jisses .. Jag planerar redan nästa helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0