Sprallig och glad.

Tiden gick riktigt snabbt på jobbet idag.
Kan ha berott på att jag var rätt sprallig och väldigt glad (vad nu detta kan bero på?)
Var iaf inne en kille som flirtade lite grann med lilla mig .. Haha, tur att man är "kassörska" så att man träffar lite gulliga människor ibland ^^ (läs = gulliga killar).
  Ikväll händer ingenting alls. Hade jättegärna följt med Alexandra till Granada (uteställe i Älmhult) men eftersom att jag börjar jobba 08.45 i morgon, så kändes det som en mindre bra idé.
Men vill verkligen göra någonting!  Men får väl helt enkelt ställa in mig på en myskväll i soffan.
Middag om en stund, mamma gör supergoda biffmackor.

I'm a wild one ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0