Torsdag.

Änså länge är det en helt vanlig torsdag.
Slutade strax efter kl 14, efter att ha sett en dokumentär på samhällskunskapen som hette min dotter är en terrorist.
Handlade om två tjejer på 24 år som var med i en terroristgrupp på Sri Lanka.
  Kl 17.00 är det jobb som vanligt och när jag väl är hemma igen, så ska jag försöka få naturkunskapen klar.
I morgon blir det Karlskrona med Alex och Jessica, därefter skola kl 14.20.
Sen har jag och Alex planerat att simma efter det.
Har inte motionerat på evigheter, så behövs verkligen!
  Om inget roligare dyker upp så ska jag städa under kvällen, eftersom att A och J ska sova här på lördag, tror inte de uppskattar kläder som är slänga över hela mitt rum + dammråttor.
Förresten!
Igår när jag skulle gå från tv rummet till köket, upptäckte jag en stor, fet spindel som satt på väggen.
Snacka om panik!
Jag tvärvände och sprang åt andra hållet, samtidigt som hela jag skakade.
Visste inte om jag skulle gråta eller skratta.
Snacka om fobi!
Och för ett jäkla kryp som inte kan göra mig någonting.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0