Trotsar min kropps vilja,

För första gången sen i tisdags så har jag sminkat mig och tagit på mig jeans. Varför?
Jo, för att jag har bestämt mig för att gå på dagens sista lektion som börjar kl 14.20 -> Ensemble.
Är jag frisk?
Nej, jag är allt annat än frisk, men känner att den här lektionen är allt för viktig.
Vi ska b la uppträda för varandra i kursen idag och visa hur vi har gjort med låten vi fick + att vi ska få en ny låt idag.
Min röst ska vi inte tala om, men förhoppningvis så kommer jag få den att låta OK, behöver bara sjunga upp lite först.
Hanna är super duper snäll och jobbar åt mig ikväll.
När jag kommer hem vid fyra igen lär jag väl vara helt slut. Känner att bara sminka sig och klä på sig gör mig utmattad.
Men nu ska jag fixa till håret och sen kan jag iaf visa mig ute.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0