Gårdagens/nattens festande ..

Okej, gårdagen.
Vi började med förfest hos Jonsson, vi var väl 9-10 st, drog sen vidare till Compagniet.
Det är faktiskt ett av de roligaste ställerna jag har varit på, så fattar inte varför folk har sagt att det är så himla dåligt?
 När det stängde vid två, gick vi vidare till en pizzeria för mat :)
Fick bli en liten kebab i bröd för min del.
Sen fortsatte vi kvällen där vi började den - I Jonssons lägenhet.
När klockan var 06.00, hade jag forfarande inte somnat .. Och knappt ingen annan heller som sov där.
Tobbe, Linnea, Alexandra och Johan hade trängt i hop sig i soffan ... Haha ;P
Fast tillslut gav Alex upp och la sig på köksgolvet ist ;O
 Vi tog halv tio tåget hem och mamma var snäll och hämtade mig.
Sen dess har jag bara ätit och sovit en massa, men har iaf fått på mig lite kläder nu.
Jag ska hämta Alex vid stationen kvart över sex, sen ska vi köra hem hit, så att hon kan köra hem sin bil :)

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0