VG+!

Ikväll ska jag ha en pluggfri kväll.
Man behöver ha det ibland för att orka. Jag har ändå tänkt spendera hela eftermiddagen i morgon med plugg på Contan, slutar nämligen kl 12.30 (självstudie hela eftermiddagen).
Förresten! Fick tillbaka min samhällskunskap idag om politiska system. Jag hade verkligen stora problem med den, skolkade ju till och med från redovisningsdagen. Men, hör och häpna! Jag fick VG+!!¨
Helt makalöst enligt mig, tror läraren läste en annan uppsats och sen råkade sätta det betyget på mitt arbete ...
Men känns mkt roligare nu, för fortsätter jag i samma takt så kan jag ju få ett mvg i samhällskunskap C! :)
   Nu ska jag ha en kanonhärlig eftermiddag med en massa egen tid, inget plugg för min del!


Kommentarer
Sofiia

Hej hur gjorde du din egna design?

Tacksam för svar :)

2008-10-01 @ 19:44:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0