Hihi presenter :)

Väcktes kl 06.45 av den sämsta födelsedagssången någonsin. Kan det bero på att pappa är på kurs och inte kommer hem förren i eftermiddag? Hm ... Men mamma och Vickan försökte väl göra sitt bästa, haha :)
   Men paketöppning har det blivit! Av systern fick jag en svart/grå tröja med trekvartsarmar och en tjockare tröja med dragkedja från Team sportia. Den sista tröjan fick jag eftersom att hon är så trött på att jag lånar hennes Sverigetröja hela tiden ... Och den svart/grå tröjan har jag tittat på ett tag, har inte provat den än men är bara att hoppas på att den passar!
   Av mamma och pappa fick jag:

* Presentkort på Shop Vm (400 kr), f d Vero Moda.
* Mjukisbyxor från Team sportia (perfekta att gå i när man är hemma ^^)
* Solskyddskräm till Cypernresan
* Öronproppar! Haha, det är inte så konstigt som det låter. Jag får nämlingen djävulskt ont i öronen varje gång jag ska landa på Cypern, så de här ska jämna ut trycket i öronen och så ska man slippa det onda! :) Låter helt underbart så är bara att hoppas på att det fungerar.

  Fick även en fin orkidée och där i satt en trisslott (fyra lotter i en) och den vann jag fakiskt 50 kr på :)

Nu ska jag in och duscha och sånt där, funderar på att göra av med presentkorte redan idag ...  ^^


Kommentarer
Alex

glöm inte att ändra att du är en tjej på 19 år nu =) wiiee grattis =D

2009-04-03 @ 17:37:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0