Ångest.

Jag är så sjukt, jäkla trött och ska snart krypa ner under mitt duntäcke.
  Men just nu är det en massa som snurrar runt i huvudet.
Frågor som "vill jag verkligen detta?" "Tänk om jag har valt helt fel?" "Vad fan gör jag i Kalmar?".
 Jag trivs i lägenheten, men från att ha haft 3 andra personer runt omkring sig hela tiden och två katter,
så är det en stor omställning till att bo helt själv.
Just nu bor ju Ville här med. Men han har redan fått ett nytt hem och flyttar på fredag =/
   Jag pratade med några ur klassen idag och det känns som en helt okej klass.
Så när man väl har lärt känna några lite närmare, blir det nog betydligt roligare.
    Men just nu är ångesten stor.

Men det kommer säkert bli kanonbra, man får bara ge det lite tid! :)
  Men bara tanken på att plugga i tre år till är inte särskilt lockande just nu ...

Natti natti


Kommentarer
Emelie

Jag förstår precis vad du känner, men nu kämpar vi pÅ! Jag tänker på dig, kram

2009-09-01 @ 20:36:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0