Studentlitteratur.

Jag har tittat igenom litteraturlistan för den första kursen som jag ska läsa. 16 böcker är obligatoriska!
 Fyra av böckerna är grundläggande omvårdnad 1-4 och bara dem böckerna kostar över 1500 kr
(paket med alla fyra). De andra böckerna kostar allt från 180 kr till 500 kr.
  Och detta är bara första kursen!
Som "tur är" innehåller kursen som vi läser v 52-v2 bara 4 böcker.  Det är en kurs som inte ens är en månad ..
 Jag kommer fullkomligt älska högskolan, haha :)

Som tur väl är så är flera kusiner, vänner osv sjuksköterskor eller så håller de på att utbilda sig.
Så är bara att hoppas på att jag kan låna en del böcker av dem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0