Uppdatering - Kreta!

Jag kom precis på att jag inte har gett er någon Kretauppdatering och det har snart redan gått två veckor sedan vi kom hem! 
   Men vi solade, badade och hade det hur jäkla bra som helst. Vi bodde 5 minuter i från stranden och hotellet var helt okej. Vi åt på samma restaurang alla kvällar + lunch ibland.
   Tråkigt? Nej, för maten var jäkligt god och servitörerna var riktigt trevliga. 
Någon dag var det skyhöga vågor i havet och passade man sig inte så blev man "totalt" dränkt. Inte bästa badmiljön för småbarn, men otroligt roligt för mig och systern, haha ;) 
   Vickan och jag gjorde oss ännu mer barnsliga sista kvällen, då vi körde bilar på en litet lekland.
Det blev även några drinkar och lite ögongodis ibland ;)

 Så man kan sammanfatta min Kretaresa med att jag gjorde så lite som möjligt, åt en massa god mat och njöt av en massa härlig sol!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0