Vettskrämd Ville, Ikea och ICA Maxi.

Jag och Ville var framme i lägenheten strax efter kl 14. Men kan lugnt lova att min lilla kanin inte tycker om att åka bil.
Han såg helt vettskrämd ut under hela bilresan och vågade knappt gå ut ur transportburen.

   Men nu, några timmar senare, så tycker han det är kanonbra att kunna hoppa ut och in i sin bur, precis som han själv vill :) 
 
Efter att ha fixat iordning Villes bur innan, så tog jag en tur till Ikea för att försöka hitta en byrå till klädkammaren.
Hittade en lagom stor, som fortfarande ligger nere i bilen. Tänkte "roa" mig med att sätta ihop den efter maten.
   Middagen idag kommer att bli potatishalvor i ugn och fläskfile i sås med purjolök. Mums! 

Var nog nästan en timme på ICA Maxi innan för att handla det som stod på listan. Fast gick förvånadsvärt fort ändå, trodde jag skulle få spendera hela kvällen där inne, för att hitta allt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0