Marschaller och röda mattan.

Vid 15-tiden tog jag och Inka bilen in till Ronneby för att hämta systern.
Är så otroligt tacksam för att Inka gillar att åka bil.
Hon lägger sig när i bagaget och enda gången hon protesterar är när bilen står still.

Vi hämtade Vickan vid gymmet och sen blev det en kort runda i stan.
Dock så ska ju vovven hälsa på allt och alla!
Extra lycklig blir hon när personen i fråga verkligen vill gosa med henne också.

Fast marschaller som pryder en väldigt lång bit inne i Ronneby uppskattas inte av mig när Inka är med!
Hon tycker ju att detta är väldigt, väldigt spännande.

Annars så tycker jag att det känns rätt mysigt med marschallerna och den röda mattan :) 
 

Det som inhandlades på stan idag var tre saker från Isadoras nya kollektion :)

Men nu är jag helt slut igen och funderar på vilken dunderkur man ska köra med för att bli frisk? =/




Inka för några veckor sedan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0