Karlshamn.

Jag hämtade mormor vid elva tiden idag, lämnade systern i Hoby och sen körde vi till Karlshamn.
Tänkte att det var bäst  att börja med att hämta mitt nya pass, eftersom att det kanske tar  tid på polisstationen. Men konstigt nog så tog det mindre än 2 minuter. Däreftet fick det bli stan ett kort runda och sen fika :)
Jag har även fått mina högtalare bak inkopplade av "X". (Nöjd när jag inte nämner ditt namn här? :P)
    
Ska väl strax börja med maten, men tänkte ta det lugnt en stund först.

Förresten, du som undrade om receptet av frallor. I mjölhyllan i säkerligen vilken mataffär som helst, så finns det en mix för bröd som heter "lantbröd" (eller nått liknande). På det paketet, på sidan, så står det hur man kan göra frallor ist för bröd :)  Så det är väääldigt enkelt -> Ett sånt paket med lantbrödsmjölmix + vatten + 50 g jäst och man får ut ca 20 frallor :)


Kommentarer
Anonym

Okaayy tack så mkt! (: ska prova att göra det imorgon hahahah tack än en gång (: kram

2009-02-20 @ 18:23:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0