Mina stackars nerver.

För att försöka lugna ner mina stackars nerver efter det misslyckade försöket med tavlor och spikar, så blev det en runda upp till Hoby för att inhandla bland annat chips. Därefter gjorde jag hemmagjord pizza, mums!
Sen fick mina nerver sig ytterligare en rejäl omgång när det var dags för andra delfinalen i melodifestivalen.
And guess what? Båda mina favoriter gick vidare! H.E.A.T och Måns!!! Yeeeeees!
Fast den värsta chocken fick jag nog när Dea (en av körtjejerna som dansade/sjöng bakom Måns) fick en kram av Måns! Men visst, sen kramade han de andra också ... Men ändå ^^
   För er som inte vet så har Dea sitt föräldrarhem ca 3-4 km ifrån där jag bor.
Nu ska jag göra ett besök hos John Blund, orkar knappt hålla ögonen öppna längre.

Natti Natti.


Kommentarer
Linnea

Mina favoriter var också H.E.A.T & Måns.

Bra att dom gick vidare! (Y) :P

2009-02-16 @ 10:04:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0