Morgondagen= Pluggis eller skolkis?

Så, nu har jag haft min lugna hemmakväll utan en massa plugg, jag hade faktiskt ingenting jag behövde göra ikv :)
  I morgon har jag bara en lektion -> Religion. Turismen är det nämligen självstudier på och svenskan är inställd.
Så nu är frågan: Ska man köra 2,5 mil bara för en lektion (där man inte missar särskilt mycket) och vara "duktiga pluggisen" eller ska man strunta i att och ha en lugn dag hemma?
 Jag tror faktiskt att jag röstar på det sista alternativet, även om det tar emot lite grann.
Men jag har faktiskt bara missat en religionlektion hittills (eller möjligtvis två ..)
    Nu ska jag bara kolla "skolmejlen" och sen sooova ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0