Söndag.

Dagen började med att jag steg upp vid tiotiden och gjorde scones till frukost. Några timmar senare blev det korvgrillning och jag (chockerande nog) gav mig ut i de få pulkabackar som vi har i vår skog. Systern och jag lyckades med konsten att åka in i massa taggiga buskar. 
   Efter middagen satte jag och mamma oss för att skriva middagslista för vecka 8 och 9. Det kommer bland annat bli köttfärspaj, älgstek och potatisbullar. 
  Jag har även hittat lite recept på bröd som låter väldigt bra, så ska se om jag hinner baka något i morgon eller på tisdag.
Just det, i morgon kl 8.40 ska jag till läkaren, är ju dags att ta reda på om det är nått fel med min mage (laktos,gluten osv).
   Nu ska jag bara ta de lugnt fram tills Beck börjar :)


Kommentarer
Linnea

Nu kommenterar jag lite här ;)

Själv har man ju inget annat för sig.

Beck var ganska bra, men det finns några andra filmer med Beck som är bättre. Tyckte inte att det hände så mkt här...

Lycka till hos doktorn! (Y) :D

2009-02-16 @ 10:07:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0