1 januari.

Hm ... År 2009. Känns lite konstigt att 2008 gick så fort, men ser verkligen framemot det här året som kommer innehålla en hel del saker.
 Gårdagen var jättetrevlig. Började med god mat hos familjen Ingemarson, sen körde jag till Alex och därefter var vi en stund hos hennes pappa. Jag var tvungen att spela lite guitar hero, men var inte lika "duktig" som jag brukar vara.
Halv tolv var vi i Karlskrona. Vid tolvslaget stod jag och Alex utanför ingången till Piraten, resten av tjejgänget var nere vid fisktorget (eller vad det heter). Inne på Piraten så blev det lite dansande, satt även och pratade en lång stund med en kille från Halmstad. Han skulle ringa mig om fem år för att se om jag har blivit sjuksköterska och är "lycklig".
Haha .. Får väl se hur det blir med det telefonsamtalet ;)
   
Jag var hemma vid halv fem och idag är jag verkligen seg.
Jag har inte ens duschat än! Jisses ...
Men är lika bra att passa på att njuta av ledigheten. I morgon är det jobb kl 10-18.30 som gäller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0