En liten paus.

Runt fyratiden i eftermiddags la jag mig i sängen för att bara vila en stund, slutade med att jag sov till halv sju ...
Men var nog tur det, för är mycket piggare nu :)
Sitter och jobbar med uppgiften i naturkunskapen, handlar om genteknik och änså länge så går det rätt bra.
Den ska vara klar tills lektionen i morgon och känns väldigt bra att kunna lämna in den i tid!
   I morgon har jag bara lektioner mellan 12.10-14.15 ... Helt underbart :)
Men ska vara i Karlshamn klockan 15,30, ska äntligen klippa mig. Fast blir nog bara topparna, ska ju försöka få iaf lite länge hår till studentbalen.
  Nehe, nu är nog min lilla "paus" slut, dags att återgå till naturkunskapen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0