En vecka utan godis.

En hel vecka har gått utan att en enda liten godisbit har kommit in i min mun.
Jag syndade dock med pepparkakor igår kväll, men det kan jag godkänna.
Längtar tills min förkyldning försvinner helt så att träningskläderna kan börja användas.
Det enda problemet jag har just nu är att jag har börjat vända på dygnet.
Pga att jag sover så himla länge, så är jag jättepigg när klockan passerar midnatt. Oftast somnar jag runt tretiden.
Tänk om jag somnar kl 03 i morgon natt, när jag ska stiga upp 06.30? Problemas ... 
    Jag har slötittat lite på tretton snart trettio från och till, funderar på att sätta mig framför tvn igen.
Men smartast vore att städa rummet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0