Ett avslut som behövdes.

Nu har jag avslutat någonting som jag egentligen aldrig borde ha påbörjat.
Och vet ni vad? Det känns jäkligt bra.
Eller nej, inte jäkligt bra. Det känns riktigt jävla, megabra. (kan man säg så?).
 
  Det har varit en väldigt bra eftermiddag/kväll.
På musiken fick vi en ny lärare och började på en ny låt, så det ska nog bli bra. Därefter körde jag hem till Alex. Vi kom fram till att vi inte alls var sugna på kebab, så fick bli kinarestaurangen istället. Klockan 18 var det dags för sexparty, fast känns som om det får vara det sista på ett bra tag. Har blivit för många inom en för kort tid.
Efter det körde vi hem till Alexandra igen, åt mackor och pratade. Trevligt värre :)
Sen var det dags att få ett avslut på någonting som har hållt på alldeles för länge, men nu är det äntligen slut.
och jag har inte mått så här bra på länge.
Man kan väl säga att jag har klarat av ett av mina nyårslöften.
 I morgon är det dags för jobb igen, kl 9-18, därefter fest och Sandra ska följa med mig :)
Ska även hämta paketet med kläder från wearit. Dumt att det inte kunde komma till jobbet, utan måste hämta det i kiosken. Fånigt värre ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0