Första dagen utan feber!

Det enda positiva med att vara sjuk, är att när man har några få timmars lugn och ro utan feber, så kan man läsa.
Jag började med om jag kunde drömma. Helt okej, blev dock rätt besviken eftersom att "typ" alla har sagt att den är bättre än filmen, men kan inte hålla med om det. Men sen, när jag läste när jag hör din röst, jisses säger jag bara!
Jag började läsa den vid 13-tiden i förrgår, klockan 21 samma kväll hade jag läst ut den.
(och då hade jag inte ens läst hela tiden ... tur att man börjar få upp sin "läsfart" igen ^^)
Andra boken var suveränt bra, så var tvungen att börja läsa bok nr 3 direkt - Ljudet av ditt hjärta.
Jag har inte hunnit så långt i den eftersom att jag drabbades av en förskräcklig huvudvärk igår, som fortfarande sitter i lite grann idag.
Tänk, jag har inte varit i skolan på FYRA dagar nu! Paniken börjar närma sig. Jag har missat 11 lektioner sammanlagt.
Men förhoppningsvis orkar jag gå på lektionerna i morgon och sen få jag ta igen allt jag har missat i helgen.
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0