Konstigt värre.

Seminariumet på religion idag var verkligen ingen stor sak, berättade bara vad man skulle jobba med och hur mycket material det fanns ungefär. Sen ska vi inte redovisa den här uppgiften genom muntlig presentation eller uppsats, utan det är själva processen som är viktig :S Konstigt värre.
 Frukosten på Contan var bra som vanligt, tror aldrig jag kommer tröttna på tomatfralla med ost ^^
Men märktes verkligen på svenskan att det har blivit lite konstigt med sömnen de senaste dagarna, jag och Alex fick nämligen världens skrattattack efter en liten missuppfattning ..
Inte ens nån mening jag skriver om vad här, för det är inte kul egentligen.
Sen har jag varit duktig och lämnat ut enkäterna till Hoby och Kallinge (skolor) idag -> Projektarbetet.
Så är bara Snäck och vår egna skola kvar nu.
 Sen ska det bokas intervju med polis, enkäterna ska sammanställas osv .. Massa jobb kvar och så lite tid!
Men nu ska jag göra absolut ingenting fram till middagen, sen ska jag hjälpa systern med ett skolarbete.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0