Molle.

Usch, jag har plågat min stackars katt en stund.
Han är ju så himla långhårig, så att underhåren bildar ju stora hårtussar. Så för att få en lösning på det, så måste vi ju börja med att klippa bort alla tussar, vilket betyder att man får passa på när han sover.
 Han bestämde sig för att sova i mitt knä, på rygg -> Fick en sax och började klippa. Så nu är den stackars kissen nästan utan päls på insidan av låret.
  Sen var det ju lugnt så länge jag bara klippte, men när kamen åkte fram, försvann Molle rätt snabbt.
Men får fortsätta med det här i morgon, för nu ska jag försöka sluta fred med katten och sen sova.


 


 I morgon är det skola 11.00-15.40 som gäller, därefter jobb kl 17.

Sleep tight.


Kommentarer
Ida Ohlsson

vad söt lille molle är :) Men du, för att undvika dessa eländiga hårtussar, så prova att borsta honom lite smått varje dag, även om han vill eller ej :P det går snabbt ju, hehe! :)

2009-01-29 @ 19:53:09
URL: http://feliscatus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0