Nya skor + ny jacka!

Efter naturkunskapen idag, så hade jag en tråkig håltimme som jag spenderade själv på Contan (passade på att göra turismfrågor). Efter skolan körde jag inom jobbet för att kolla om mitt Halens paket hade kommit.
Och gissa vad? Det hade det! Och skorna är verkligen grymt snygga, passar i storleken och lätta att gå i.
Är faktiskt förvånad över att de är så pass sköna, fast att de har 10 cm hög klack.
   Jag gjorde även ett besök i kiosken, eftersom att jag hade fått ett sms om att min Ellospaket hade kommit.
Även jeansjackan passade! Så jag längar till vår/sommaren då jag kan börja använda mina nya skor/jacka :)
  Jag ska snart ställa mig och börja med maten -> Kokt potatis och lax i ugn.
Mamma ska ju få det så servat så att maten är klar när hon kommer hem från jobbet :) 

 Men nu måste jag kila och hämta posten, innan det blir mörkt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0