Som en brinnande kanon.

Så, idag fick jag mitt mvg i psykologi A och vg i geografi B. Två avslutade kurser, helt underbart :)
Men jisses vad trött jag är nu, borde egentligen plugga, men ska vänta tills efter middagen.
Blir mammas goda lasagne ikväll.  Förresten, hon har lyckas skämma ut mig idag ..
Det var nämligen så här ->  Igår blev systerns kille skjutsad ut till oss av en killkompis till mig. När jag fick reda på att han skulle köra ut Adde hit, så blev det verkligen fart på mig. För där satt jag, i soffan, med håret uppsatt "huller om buller" och inget smink överhuvudtaget! Min enda tanke var - Tänk om han får för sig att följa med in?!
Så jag slängde på lite mascara och kajal. Det här var mamma tydligen tvungen att berätta för min "killkompis" idag.
Eftersom att både mamma och pappa hade otroligt roligt åt hur jag riktigt "flög" ur soffan och in på toan.
Så jag vet en som kommer skämmas nästa gång jag träffar honom ...
Men vaddå, man kan ju inte visa sig från sin värsta sida, eller hur? ^^
Fast nu gick han ju aldrig in (typiskt), så sminket var totalt bortkastat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0