Sömnlösa nätter.

Gaaahhh avskyr att ha lov, det borde tas bort.
Man vänder bara om på dygnet och när skolan väl börjar så kan man inte somna i vettig tid =/.
Som nu t ex. Stängde av datorn kl 00. Tänkte att nu ska jag sova, jag menar -> Steg ändå upp halv sju i morse och fick bara tre timmars sömn förra natten.
Men nehe. Klarvaken som vanligt. Är nog snart dags för sömnpiller eller ett hederligt träningspass. (Ve och fasa!)
Tur att jag kan sova till kl 10 "idag", börjar inte skolan förren 12.50, slutar kl 15.40.
Börjar jobba kl 17 och slutar kl 20.15.
Men har ju turen att äta mammas goda lasagne till middag iaf, blev ju inte det idag.
  Nu ska jag se om jag hittar nån rolig kontakt på msn som kan trötta ut mig .. ^^


Kommentarer
Lisa

svar: jag längtar tills fortsättningen på filmen kommer! :D

2009-01-08 @ 07:23:53
URL: http://wlisa.blogg.se/
Erica

sv: Ja, det är synd att baksidan inte är så fin, det hade varit bra om den var helsvart, då hade jag varit kär! (:

2009-01-08 @ 13:26:05
URL: http://Ericalook.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0